Offres d’emploi dans les fonctions Services administratifs & Secrétariat à Mouscron

« précédent | Résultats 1-11 sur 11 | suivant »
Cargill - Mouscron(il y a 7 jours)
Job location: Mouscron (Belgium) The Contract Management Administrator is responsible for the check and input of sales & purchase contracts for the different European locations as well as the possible modifications into the ERP-system (JDE). The role has on regular basis contact with the sales managers of the different locations in Belgium, France, Germany, the Netherlands, Poland, Italy and UK. M...
description complète du poste
IMPACT - 7700, Moeskroen(il y a 8 jours)
Description de fonction Vous êtes le responsable opérationnel de tout ce qui a trait à la gestion des stocks pour l’ensemble des processus logistiques au sein de plusieurs sites. En collaboration avec votre équipe, vous assurez la gestion permanente des stocks, et ce, en procédant au comptage des cycles et à l’optimisation continue des processus et des systèmes connexes. Vous effectuez une analyse...
description complète du poste
Actief Interim Kortrijk - 8500, Kortrijk(il y a 3 heures)
Functieomschrijving Voor een klant van ons die gelegen is in Marke zoeken wij een administratief bediende/telefoniste om het verkoopsteam te versterken. Je staat in voor de planning van de techniekers en vertegenwoordigers en dit voor Benelux. Je belt zelf potentiële klanten op en plant een afspraak in voor de vertegenwoordiger. Daarnaast doe je de administratieve opvolging van deze afspraken. Fun...
description complète du poste
Actief Interim Kortrijk - 8500, Kortrijk(il y a 4 jours)
Functieomschrijving Je komt terecht in een bedrijf die een marktleider is in B2Bverkoop van signalisatie en veiligheidsproducten. Je bent verantwoordelijk voor volgende taken: Inkomende gesprekken Ndl en Frans met klanten Ingave en verificatie van prijzen Ingave en opvolging van bestellingen Beheer van verzendingen en leveringen Ingave van prospecten en actualiseren van gegevens in SAP Klassement ...
description complète du poste
Actief Interim Kortrijk - 8520, Kuurne(il y a 4 jours)
Functieomschrijving Voor de vestiging te Kuurne zijn we op zoek naar een toonbankverkoper Na een inloopperiode in het magazijn ontvang je samen met je collega's klanten en installateurs aan de toonbank. Je geeft hen deskundig advies over onze producten. Je maakt de bestelling volledig klaar, ook administratief. Je bent de schakel tussen het magazijn en de klanten. Functie-eisen Je bent: - technisc...
description complète du poste
TF&D bv. - Harelbeke(il y a 6 heures)
De functie U bent verantwoordelijk voor de volledige ingave en opvolging van binnenkomende orders van de Nederlandse/Belgische en Franse markt. U maakt prijsoffertes op en volgt deze verder op U onderhoudt de contacten met de verkoopverantwoordelijken in deze landen. U onderhoudt contacten met uw klanten via telefoon, fax, e-mail, etc. U ontvangt en begeleidt Belgische, Franse en Nederlandstalige ...
description complète du poste
Actief Interim Kortrijk - 8531, Harelbeke(il y a 4 jours)
Functieomschrijving Als je denkt dat je in deze job als onthaalbediende de hele dag aan het onthaal staat, dan heb je het mis. Natuurlijk hoort dat bij jouw werk, maar je zal ook helpen brochures opmaken, brieven en mails sturen, foto's retoucheren in photoshop, naar de post gaan met brieven en pakjes, . En als een klant of leverancier belt met een vraag (zowel in het Nederlands als Frans), dan sc...
description complète du poste
Hays Response Brugge - Harelbeke(il y a 11 jours)
Bachelor of A2 met sterke administratieve skills Gevarieerde administratieve functie met stuk onthaal, administratieve opvolging contracten… Vlotte & klantvriendelijke persoonlijkheid met goede kennis Frans Voor onze klant, een familiale onderneming actief binnen de bouw, zijn we momenteel op zoek naar een administratief bediende die een allround en gevarieerd takenpakket op zich kan nemen. Binnen...
description complète du poste
Actief Interim Kortrijk - 8530, Harelbeke(il y a 4 jours)
Functieomschrijving Onze klant zoekt een logistiek bediende die ook verantwoordelijk is voor alle afhalingen in het bedrijf. Tot jouw takenpakket behoren: bestellingen ingeven pakbonnen maken leveranciers en klanten ontvangen retours opmaken facturen versturen post/email klasseren orders/pakbonnen diverse administratieve taken Functie-eisen Je bent administratief sterk en hebt reeds ervaring in ee...
description complète du poste
Actief Interim Tournai - 7500, Tournai(il y a 6 jours)
Description de fonction Pour une société qui met à disposition du matériel de toitures aux professionnels du bâtiment, nous recherchons un(e) employé(e) commercial. Il s'agira de recevoir les clients en interne pour les prises de commandes, les réalisations de devis, les offres de prix, . Exigences de la fonction La connaissance des materiaux de construction est indispensable. Il faut également ma...
description complète du poste
Actief Interim Mouscron - 7503, Tournai(il y a 3 jours)
Description de fonction Accueil téléphonique et physique (transporteurs,clients,fournisseurs,livreurs, facteur.). Gestion du registre visiteurs, registre des colis. Faire la commande des sandwiches pour le personnel. Faire la gestion des envois Europe et Monde, programmation de l'enlèvement, préparation des documents de transport (facture proforma, packing list, note d'envoi. Aider pour faire la c...
description complète du poste
« précédent | Résultats 1-11 sur 11 | suivant »
Voir les résultats uniquement pour : Services administratifs/SecrétariatMouscron